Piątek, 29.03.2024
Wyjazd integracyjno - szkoleniowy do Górzna

W sobotni ranek 14 października, grupa nauczycieli zapakowała się do pojazdu przypominającego autobus i wyruszyła do Górznieńsko-Lidzbarskiego Parku Krajobrazowego.
Po pełnej śpiewu i żartów podróży, dotarliśmy do urokliwego Górzna. W pensjonacie "Hajduczek" przyjęto nas gorącą kawą i domowej roboty ciastem. Dzięki temu nabraliśmy się na wielogodzinną wędrówkę wokół jeziora Górzno i przepięknych Fiałek. Miłe chwile spędziliśmy w karczmie "Młyn" przy herbatce.
Po południu, zebrani w Sali kominkowej, oddaliśmy się zabawom integracyjnym. Każdy uczestnik wyjazdu przygotował jedną propozycję zabawy, którą przeprowadził z grupą. Wiele z nich będziemy wykorzystywać w pracy z dziećmi. Było przezabawnie i naprawdę integrująco.
Nastrojowy i jednocześnie zabawny okazał się wieczorek w sali kominkowej. Gospodarze pensjonatu uraczyli nas przepyszną kolacją, były interesujące rozmowy, tańce, hulanki i nocny spacer nad jezioro górznieńskie.
Niedziela rozpoczęła się przepysznym śniadaniem, po którym ruszyliśmy zwiedzać rezerwaty przyrody "Czarny Bryńsk" i "Jar Brynicy". Naszym przewodnikiem był dyrektor parku pan Marian Szulc - wspaniały gawędziarz i znawca przyrody.
Zanosi się na to, że kiedyś tam wrócimy...

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Nakarm dziecko

Nakarm glodne dziecko - wejdz na strone www.Pajacyk.pl